Orice instituție publică dorește să fie bine văzută de către beneficiarii serviciilor sale, iar în era tehnologiei și a telefoanelor inteligente soluția informatică Pri-desk ajută la optimizarea resurselor, o mai bună comunicare și o mult mai mare transparență a aparatului administrativ.

Pri-desk poate fi denumită și personalizată ca „Aplicația Orașului tău” și înlesnește atât  informările trimise către cetățeni, cât și raportările de către cetățeni a anumitor situații către instituții. Pri-desk poate fi folosită și ca o platformă prin intermediul căreia pot fi consultați cetățenii cu privire la diverse teme de interes prin utilizarea chestionarelor. Acestea pot fi cu ușurință configurate în funcție de tema aleasă și în funcție de caz.

Cetățenii pot fi informați și prin intermediul introducerii funcționalităților de tip blog, cu expunerea informațiilor pe o pagină publică.

Cum poate o instituție publică folosi Pri-desk?

  • în relația cu angajații
  • în relația cu furnizorii
  • în relație cu instituțiile subordonate
  • în relația cu cetățenii
  • comunicare internă eficientă, omnidirecțională
  • raportare rapidă și eficientă 
  • blogul primăriei

Nu e nevoie să dezvoltați soluții complexe, aplicații mobile sofisticate pentru a digitaliza comunicarea cu cetățenii. Pri-desk poate deveni platforma centrală a administrației pe care o reprezentați, panoul central de la care se conduc operațiunile zilnice și se ia “pulsul străzii”.

Un instrument cum este Pri-Desk va ajuta orice instituție publică să implementeze niște proceduri de lucru clare cu privire la planificarea, prioritizarea și realizarea sarcinilor, eliminarea blocajelor respectiv monitorizarea și verificarea modului în care acestea sunt duse la îndeplinire, la nivel de compartiment și angajat, indiferent de locul unde se desfășoară activitățile (birou, telemuncă, delegații, etc.).

Soluția este structurată pe două componente:

  • aplicația web – platformă de lucru accesibilă de oriunde, cu posibilitatea configurării unor nivele de acces multiple.
  • aplicația mobilă – accesibilă pentru beneficiarii serviciilor instituției, pentru cetățeni
 
Relația cu cetățenii

Soluția informatică beneficiază și de o aplicație mobilă care facilitează comunicarea dintre instituție și beneficiarii serviciilor oferite de aceasta, contribuind astfel la sporirea eficienței utilizării resurselor.

Cetățeanul face o solicitare ori o sesizare prin intermediul aplicației mobile Pri-desk, urmând ca pe baza unor proceduri stabilite în prealabil să fie automat notificate persoanele responsabile de rezolvarea situațiilor semnalate. Astfel se asigură mai multă transparență și o mai bună trasabilitate a rezolvării sarcinilor de serviciu. La închiderea solicitării cetățeanul este notificat prin aplicația mobilă și poate acorda o evaluare cu privire la serviciile instituției.

Ca funcționalități conexe în relația cu partenerii, soluția mai permite:

  • posibilitatea de a defini mesaje de informare care se vor trimite sub formă de notificare push sau e-mail către beneficiarii serviciilor. Aceste mesaje de informare se pot trimite către toți cetățenii sau către un grup segmentat al acestora;
  • crearea și administrarea unor articole care se vor afișa atât pe pagina publică existentă în aplicația web, cât și în aplicația mobilă destinată cetățenilor (info-utile). Aceste articole pot fi etichetate în vederea categorizării, pot fi și însoțite de anexe;
  • elaborarea de chestionare online cu răspunsuri predefinite care pot fi transmise pentru completare tuturor utilizatorilor înregistrați în aplicație sau unui grup segmentat de beneficiari ai companiei.