Clinicile private, cu unul sau mai multe puncte de lucru, companiile farma, lanțurile de farmacii toate sunt companii cărora Pri-desk le-ar face operațiunile mult mai eficiente, comunicarea mai rapidă și ar putea contribui la creșterea gradului de satisfacție al pacienților.

Cum puteți folosi Pri-desk?

  • management taskuri angajați 
  • comunicare internă eficientă, omnidirecțională 
  • gestionarea relației cu furnizorii 
  • gestionare relației cu pacienții
  • raportare rapidă și eficientă 
  • blogul companiei

În relația cu angajații 

Direct din platforma pot fi atribuite sarcini unuia sau mai multor angajați, aceștia fiind automat notificați prin email cu privire la detaliile fiecărui task. Dacă e nevoie pot fi atașate documente explicative, rețete, radiografii, trimiteri, imagini sau alte informații utile. Deoarece în cadrul platformei poate fi configurată ierarhia și pot fi atribuite roluri, există posibilitate de a impune aprobări pentru anumite etape ale unei sarcini. Din platforma, cu ajutorul raportării se poate foarte ușor vedea cine ce proiecte are în derulare, dacă existe întârzieri ori dacă există resurse neutilizate. Astfel veți putea folosi într-un mod mult mai eficient echipele pe care le aveți în subordine, asigurând totodată o bună trasabilitate a tuturor sarcinilor de serviciu.

În relația cu pacienții

Pri-desk, care poate fi denumită și personalizată ca și „Aplicația pacientului” poate fi folosită atât pentru informări trimise către pacienți, cât și pentru transmiterea de către pacienți a anumitor solicitări, sugestii, etc.

Pri-desk poate fi folosită și ca o platforma prin intermediul căreia pot fi consultați pacienții cu privire la diverse teme de interes prin utilizarea chestionarelor. Acestea pot fi cu ușurință configurate în funcție de tema aleasă și în funcție de caz. Pacienții pot fi informați și prin intermediul introducerii funcționalităților de tip blog, cu expunerea informațiilor pe o pagină publică.

Una dintre principalele funcționalități pentru care puteți folosi Pri-desk este evaluarea gradului de satisfacție al pacienților cu privire la serviciile medicale oferite. În acest fel puteți cu foarte mare ușurință identifica unde e nevoie de îmbunătățiri sau care sunt punctele sensibile ale unității dumneavoastră.

În relația cu furnizorii

Managementul furnizorilor și monitorizarea comenzilor este un proces extrem de vast și solicitant. Nevoia de materiale sanitare, medicamente, servicii de curățenie, mentenanță echipamente și mulți alți furnizori trebuie atent monitorizați pentru a oferi servicii de cea mai bună calitate în mod constant. Diversitatea furnizorilor de produse și servicii dintr-o unitate sanitară, precum și numărul acestor parteneri face necesară implicarea mai multor angajați din structurile proprii. Mai multe persoane, ori departamente sunt implicate și de aceea supervizarea întregii operațiuni poate deveni dificilă.

Prin tichete puse direct în platformă, la care pot fi atașate fișe de comandă și pot fi stabilite termene clare trasabilitatea și raportarea devine mult mai facilă. Astfel poate foarte ușor să se monitorizeze modul în care un furnizor își onorează comenzile la timp, rezolvă problemele legate de mentenanță și service ori alte chestiuni recurente. Gestionarea stocurilor trebuie făcută cu o soluție terță.