Unul dintre domeniile în care soluția noastră poate fi folosită cu succes este retail-ul. Magazinele, galeriile de magazine sau lanțurile de magazine au nevoie să coordoneze operațiuni la distanță să gestioneze echipe mari și să relaționeze cu un număr mare de furnizori.

Tabelele, mailurile sau grupurile de pe diverse platforme de comunicare nu satisfac toate nevoile și nu asigură o bună trasabilitate. 

În Pri-desk aveți totul într-un singur loc:

    • management taskuri angajați
    • comunicare internă eficientă, omnidirecțională
    • gestionarea relației cu furnizorii
    • gestionarea relației cu clienții
    • raportare rapidă și eficientă
    • blogul companiei

În relația cu angajații

Direct din platforma pot fi atribuite sarcini unuia sau mai multor angajați, aceștia fiind automat notificați prin email cu privire la detaliile fiecărui task. Dacă e nevoie pot fi atașate documente explicative, capturi de ecran, imagini sau alte informații utile. 

Deoarece în cadrul platformei poate fi configurată ierarhia și pot fi atribuite roluri, există posibilitate de a impune aprobări pentru anumite etape ale unei sarcini.

Din platforma, cu ajutorul raportării se poate foarte ușor vedea cine ce proiecte are în derulare, dacă exista întârzieri ori dacă există resurse neutilizate. Astfel veți putea folosi într-un mod mult mai eficient echipele pe care le aveți în subordine, asigurând totodată o bună trasabilitate a tuturor sarcinilor de serviciu.

În relația cu furnizorii

Managementul furnizorilor și monitorizarea comenzilor de aprovizionare este un domeniu extrem de vast și foarte solicitant. Mai multe persoane, uneori poate chiar mai multe departamente sunt responsabile cu furnizorii și de aceea supervizarea întregii operațiuni poate deveni dificilă.

Prin tichete puse direct în platformă, la care pot fi atașate fișe de comandă și pot fi stabilite termene clare trasabilitatea și raportarea devine mult mai facilă. Astfel poate foarte ușor să se monitorizeze modul în care un furnizor își onorează comenzile la timp, rezolvă problemele legate de mentenanță și service ori alte chestiuni recurente. Gestionarea stocurilor trebuie făcută cu o soluție terță.

În relația cu clienții

Pri-desk, care poate fi denumită și personalizată ca și „Aplicația clientului” poate fi folosită atât pentru informări trimise către clienți, cât și pentru transmiterea de către clienți a anumitor solicitări, sugestii, etc.

Pri-desk poate fi folosită și ca o platforma prin intermediul căreia pot fi consultați clienții cu privire la diverse teme de interes prin utilizarea chestionarelor. Acestea pot fi cu ușurință configurate în funcție de tema aleasă și în funcție de caz.

Clienții pot fi informați și prin intermediul introducerii funcționalităților de tip blog, cu expunerea informațiilor pe o pagină publică.