Pri-desk vine în ajutorul companiilor din domeniul turismului cu funcționalități care vă ajută să optimizați costurile, să eficientizați modul în care folosiți resursa umană și nu în ultimul rând modul în care răspundeți noilor reglementări din domeniu.
Hotelurile, pensiunile, resorturile sau orice unitate, cu sau fără cazare, care primește turiști reprezintă companii cărora Pri-desk le-ar face viața mult mai ușoară, comunicarea mai rapidă și ar putea contribui la creșterea gradului de satisfacție al clienților.
Cum puteți folosi Pri-desk?
- management taskuri angajați
- comunicare internă eficientă, omnidirecțională
- gestionarea relației cu furnizorii
- gestionare relației cu clienții
- aplicație pentru conferințe sau evenimente
- raportare rapidă și eficientă
- blogul companiei
În relația cu angajații
Direct din platformă pot fi atribuite sarcini unuia sau mai multor angajați, aceștia fiind automat notificați prin e-mail cu privire la detaliile fiecărui task. Dacă e nevoie pot fi anexate documente explicative, imagini sau alte informații utile. Deoarece în cadrul platformei poate fi configurată ierarhia și pot fi atribuite roluri, există posibilitatea de a impune aprobări pentru anumite etape ale unei sarcini. Din platformă, cu ajutorul raportării se poate foarte ușor observa cine ce sarcini are în derulare, dacă există întârzieri ori resurse neutilizate. Astfel veți putea folosi într-un mod mult mai eficient echipele pe care le aveți în subordine, asigurând totodată o bună trasabilitate a tuturor sarcinilor de serviciu.
În relația cu clienții
Pri-desk poate fi denumită și personalizată ca „Aplicația clientului” și înlesnește atât trimiterea de informări către clienți (noutăți, promoții), cât și transmiterea de către aceștia a anumitor solicitări, sugestii, etc.
Pri-desk poate fi folosită și ca o platforma prin intermediul căreia pot fi consultați clienții cu privire la diverse teme de interes prin utilizarea chestionarelor. Acestea pot fi cu ușurință configurate în funcție de tema aleasă și în funcție de caz. Clienții pot fi informați și prin intermediul introducerii funcționalităților de tip blog, cu expunerea informațiilor pe o pagină publică.
Una dintre principalele funcționalități pentru care puteți folosi Pri-desk este evaluarea gradului de satisfacție al clienților cu privire la serviciile oferite. În acest fel puteți cu foarte mare ușurință identifica unde e nevoie de îmbunătățiri sau care sunt punctele sensibile ale unității dumneavoastră.
Aplicația poate fi adaptată inclusiv pentru a fi folosită ca meniu și sistem de comandă la room service sau pentru organizatorii de evenimente. Aceștia din urmă, printr-un portal dedicat, pot face solicitări cu privire la solicitare de servicii extra (F&B, ajustarea temperaturii, scaune suplimentare, șamd). Solicitările ajung astfel rapid la persoana responsabilă, iar în situația în care anumite solicitări presupun costuri suplimentare există o bună evidență a acestora.
În relația cu furnizorii
Managementul furnizorilor și monitorizarea comenzilor este un proces extrem de vast și solicitant. Diversitatea furnizorilor de produse și servicii dintr-o unitate turistică, precum și numărul acestor parteneri face necesară implicarea mai multor angajați din structurile proprii. Mai multe persoane ori departamente sunt implicate și de aceea supervizarea întregii operațiuni poate deveni dificilă.
Tichetele pot fi puse direct în platformă, pot fi anexate fișe de comandă și pot fi stabilite termene clare. Astfel, trasabilitatea și raportarea devine mult mai facilă. Așadar poate foarte ușor să se monitorizeze modul în care un furnizor își onorează comenzile la timp, rezolvă problemele legate de mentenanță și service ori alte chestiuni recurente. Gestionarea stocurilor trebuie făcută cu o soluție terță.